Jedan od važnih segmenata unapređenja poslovanja i veće produktivnosti je organizacija korporativnih događaja. Pored proslava važnih datuma, ovakvo okupljanje može da se odnosi i na konferencije, seminare, promocije, proslave…
Sve započinje sa izborom odgovarajućeg Event centra i odabir detalja koji će pomoći da se tema ispoštuje, a da se gosti fenomenalno provedu.
Kako izabrati prostor za proslavu? Šta je važno uzeti u obzir pri odluci? Kako da događaj bude spektakularan i nezaboravan za sve posetioce koji god da je povod okupljanja?
Nastavite sa čitanjem i sve detalje pronađite u našem daljem tekstu.
Korporativni događaji donose višestruku korist
Pravilno organizovani korporativni događaji su savršena prilika da se firma promoviše, ali i ne samo to pa se svako preduzeće trudi da bude na nivou zadatka i da organizuje savršen događaj.
Na ovakvim okupljanjima se i zaposleni mnogo bolje upoznaju nego kada samo dele radni prostor. Vrlo često se zbliže, razmenjuju ideje i donose odluke koje svima koriste pa preduzeće ostvaruje bolje rezultate.
Svi koji su pozvani na okupljanje će svoje utiske razmenjivati, pričati drugima i tako posredno prenositi ime brenda, firme ili proizvoda. Pozitivni marketing nikada nije višak.
Na ovaj način jedan događaj postaje mesto za brzo i lako širenje osnovnih informacija o preduzeću pa je važno da bude organizovan tako da ostane u lepoj uspomeni i pozitivnom sećanju.
Šta treba da pruži najbolji Event centar za organizaciju proslave firme?
Da bi mogli da se posvetite detaljima, dekoraciji i pozivanju gostiju na prvom mestu morate izabrati lokaciju za proslavu svog budućeg korporativnog događaja.
Event centar je savršeno mesto za organizaciju svakog poslovnog događaja jer se lako i brzo prilagođava broju zvanica i temi koja se organizuje u datom trenutku.
Oni primaju često oko 300 gostiju, ali se lako transformišu i za okupljanja manjeg tipa. Promene ne treba da budu vidljive i prostor treba da izgleda savršeno, kao da je tačno toliki da bi svim gostima bilo prijatno, niti prazno niti skučeno.
Osim toga, treba da vam bude važno i da je lokacija lako dostupna svima, da postoji parking, a ako postoji mogućnost da se gosti okupe i na terasi kao otvorenom prostoru ako to vreme dozvoli.
Prostor treba da bude elegantnog dekora, prilagodljiv i za banket okupljanje, koktel zabavu ili formalnu opciju. Mora da ima i odlično ozvučenje, rasvetu i kompletno profesionalno osoblje koje je naviklo da poslužuje čak i maksimalan broj gostiju.
Mnogo je bolja opcija kada u okviru sale za proslave postoji i ketering, tj. sopstvena ponuda hrane i pića što će osigurati da sve bude sveže i po potrebi toplo tokom čitavog procesa posluženja.
Ne sme se zaboraviti ni odlična ponuda pića jer vaša korporativna zabava treba da omogući najbolju uslugu svim svojim gostima, a hrana i piće su važan preduslov za to.
Event sale često imaju i dodatne pogodnosti kao što su kontakti sa snimateljem i fotografom, dekoraterima, muzikom pa vam najbolja sala značajno olakšava posao organizacije, a vama ostaje samo da osmislite ceo koncept.
Koliko je teško pronaći odgovarajuću salu za proslave?
Pronalazak odgovarajuće lokacije tj. sale nikada nije lako, naročito ako je reč o prvoj proslavi pa nemate iskustva.
U principu, najjednostavnije je kada se korporativni događaji organizuju u većim gradovima, a Beograd je svakako jedan od najboljih primera za tako nešto.
Na ovaj način je mnogo lakše da pronađete stručne i sposobne osobe koje imaju uvek vrhunski rezultat u organizaciji svih vrsta okupljanja pa i korporativnih zabava. Osim toga, Beograd je odlično povezan sa svim delovima zemlje, a ima i aerodrom pa je verovatnije da čak i gosti iz inostranstva prisustvuju okupljanju.
Dovoljan je broj hotela, hostela i apartmana tako da svako može da dođe i ode bezbedno nakon posete.
Ključ uspeha se krije u pravilnom osmišljavanju programa
Menadžeri Event centra mogu da pomognu u donošenju odluka o tome kakav prijem treba organizovati tako da se korporativni događaj pravilno uveliča.
Biraćete između toga da li želite koktel zabavu koja je neformalna ili banket kao formalniju opciju. Obe opcije imaju svoje prednosti pa su razne opcije moguće.
Da li želite posluživanje po tipu „švedski sto“ ili klasično, u francuskom stilu. Sve se može organizovati, a odabir zavisi od vaših planova za okupljanje.
Sa dekoraterima se konsultujte tako pa da dominantne nijanse budu u bojama vaše kompanije, planirajte gde ćete postaviti promotivne panoe, istaknuti vaše proizvode i dozvoliti gostima da ih probaju.
Na kraju događaja svim posetiocima podelite male znake pažnje što je lep detalj zahvalnosti, ali i još jedan način da promovišete svoj biznis. Kesa sa logom firme, odabrani proizvodi na poklon, brošure i pamfleti će doneti bolju promociju iako je svrha okupljanja bila sasvim drugačija.
Osmislite prateći program koji će voditi voditelj i tako osigurati da svi budu informisani bilo da je reč o seminaru ili proslavi godišnjice firme, zanimljiv govor će držati pažnju i učiniti da se firma istakne.
Podrška multimedija će osigurati da se tokom čitavog korporativnog događaja emituju kratki filmovi koji se vezuju za temu događaja. Ovako će klijenti saznati mnogo toga novog, a radnici biti ponosni na retrospektivu uspeha kojem su doprineli.
Panoi se mogu koristiti i kao dopuna trenutnom izlaganju, a što se spremi kreativniji i zanimljiviji materijal, to će biti i upečatljiviji za sve goste. To je važan cilj, a postiže se kreativnim angažovanjem jednog ili više radnika koji će zajedno osmisliti ceo program. U pomoć možete pozvati i profesionalce koji se profesionalno bave organizacijom ovakvih događaja pa će i osmisliti ceo koncept.
Puno je detalja koje treba objediniti i organizovati tako da se uklope u samu vrstu korporativnog događaja. Nije isto da li je reč o prezentaciji, promociji, proslavi, seminaru…, ali svaka od opcija ima mnoge sličnosti pa se svaki put organizacija radi jednostavnije i lakše. U tome vam svakako na prvom mestu svaki put pomaže menadžer sale za proslave i tako olakšava odabir odgovarajućih opcija.
Pratite naše savete i sasvim sigurno će svi korporativni događaji biti organizovani perfektno. Ako pronađete odgovarajuću salu za proslave dosta posla ste uradili jer njeni radnici na sebe preuzimaju organizaciju koja će se odvijati prema vašim zamislima.
Organizujte poslovni skup poput pravog profesionalca!