Štampa na tekstilu za poslovna i za fizička lica,budite različiti u moru istih

Žena drži lap top u kancelariji.

Štampa na tekstilu je jedan od odličnih načina da se od običnog platna napravi brendirani materijal, dekoriše se i učini atraktivnijim. Obavezan su deo marketinških kanala, ali usluge koriste i fizička lica koja žele da ukrase svoje lične predmete.

U tome svemu je saradnja sa štamparijom ključ za uspešan posao jer su to profesionalci koji znaju da je važno da se dizajnira i odštampa zamisao na najbolji način, tako da se istaknu sve prednosti i lepota detalja koji imaju neku ulogu.

Usluge štampe na tekstilu koriste i poslovna i fizička lica i bez obzira da li je reč o samo jednom proizvodu ili o stotini kopija, zna se da svaka treba da izgleda odlično i da fascinira onog ko će tekstilni proizvod poneti.

Digitalna štampa na tekstilu se najčešće vrši na…

Banerima, zastavama, panoima koji su deo promotivnog programa i mogu ih koristiti i preduzeća i institucije, udruženja, organizacije… Najčešće je reč o srednjim ili velikim dimenzijama materijala koji prikazuje informacije o firmi, proizvodu, obaveštava i privlači svojom objavom.

Usluge štampe na tekstilu koriste i brojne industrije kao što je modna, automobilska, avio industrija…, ali i manja preduzeća i pojedinci jednako efektno izražavaju svoju kreativnost i stil na ovaj način.

Iz tog razloga se često dekoriše kućni tekstil, odeća, ali i brojni detalji koji postaju nosioci informacija o preduzeću, asociraju na njega bez narušavanja njegove estetike ili funkcionalnosti. Takav primer su torbe, kačketi, majice, dukserice, dresovi…, a to je samo mali deo celokupne ponude.

Sve što je tekstilnog materijala je podložno štampanju, ali je važno napraviti dobar dizajn da bi se štampa istakla, a izgled proizvoda postao još bolji,a sve detalje saznajte na linku https://gmt.rs/sr/category/reklamni-tekstil/65/ i odaberite vrstu štampe koja će na najbolji način istaći vaš brend.

Koje vrste štampe postoje?

Štamparije koriste različite vrste štampe koje se koriste i u skladu sa zahtevima štampe koju treba oslikati, ali i materijala na koji se nešto nanosi. U tom smislu veoma znači stručnost radnika koji dobrom procenom prave dobar rezultat.

Digitalna štampa na tekstilu je inkjet štampa kod koje se digitalne slike nanose direktno na tkaninu. Ovo je postupak koji najbolje predstavlja slike sa detaljima, ali i male serije koje se štampaju. Jedna od sličnih vrsta je i DTG štampa i koristi se za pamučne tkanine.

Sublimaciona štampa putem toplote prenose boju na tkanine od poliestera. Ovo je jedna od najtrajnijih opcija pa se bira za materijale koji se izlažu napolje jer je boja dosta otporna, uneta dublje u materijal. I boje su kvalitetnije, na vodenoj bazi i otporne su na UV zračenje sa indeksom 7, a neće se skinuti ni sa agresivnim čišćenjem.

Sito štampa putem šablona i mrežiće prenosi mastilo na tkaninu. Boja se nanosi na površinu tkanine pa nije tako otporna i zato se bira za one modele koji neće biti izloženi vremenskim uslovima, tj. koristiće se samo unutra. Koriste se agresivnije boje na nitro bazi pa često puca i ljušti se.

Pored ovih tu je i štampa folijom koja metalik pigmente iz folije toplotom prenose na tekstil, a tu su i termo preslikači koji su i najjednostavniji jer se gotov šablon prenosi na tkaninu putem toplote.

U zavisnosti od vrste materijala proizvoda, dizajna slike, boja i namene, biraće se i najbolja opcija za štampu.

Koraci za dobijanje dobro personalizovanog tekstilnog proizvoda

Od mnogo faktora zavisi kakav će krajnji rezultat štampe biti. Kvalitet materijala, kvalitet boja, usklađenost štampe sa tekstilom, vrsta dizajna, koliko je on dobro odabran za taj materijal.

Dakle, mnogo toga treba uskladiti i odabrati da bi rezultat bio dobar, a štampa na tekstilu imala svoj efekat.

Veličina dizajna je jako važna pri određivanju pozicije na platnu jer od toga zavisi koliko će štampa biti uočljiva. Nekada je manje veće pa se bolje uoči mali detalj, a nekada je bino da se bira dizajn većih dimenzija.

Takođe, važno je odabrati mesto na proizvodu koji je nosi. Majice, torbe, dukserice u glavnom na centralnom delu imaju štampu, ali proizvodi kao što su baneri, suncobrani, tende… bolje izgledaju ako je sve odštampano samo na jednom delu.

Treba odabrati i kvalitet štampe i rezoluciju u kojoj će da se ona radi. Slike živopisnih boja i sa dosta detalja treba izraditi u što većoj rezoluciji, a kada je štampa na tekstilu takvog dizajna da ne sadrži mnogo detalja ili je u većoj dimenziji, onda je i rezolucija niža.

Ništa manje nije bitan i materijal na kome se štampa, naročito ako je reč o predmetima koji će da trpe atmosferske uticaje.

Sintetički materijali su otporniji i pogodni za sublimacionu štampu, ipak, nekada se koristi isključivo pamuk pa je važno odabrati adekvatne boje koje će se održati na ovom materijalu bez obzira na izazove.

Štamparija zna koje boje odgovaraju za različite materijale, ali i kako izgledaju na bojama tih materijala, koliko će se istaći ili stopiti. Osim toga, u procesu je jako važno razumeti da digitalna izrada dezena ima varijacije u boji u odnosu na realne mogućnosti pa se svi detalji moraju uzeti u obzir da bi krajnji rezultat bio zadovoljavajući.

Štampa mora zadovoljiti sve ekološke standarde

U procesu štampanja koriste se boje različitog kvaliteta, ali ne bi trebalo da štete životnoj sredini ni ljudima nakon što se utisnu u proizvod. To je imperativ i to mora biti

Sa ovog stanovništva su najbolje boje na vodenoj osnovi jer se molekul boje vezuje za tkaninu što je neškodljivo i znatno trajnije. Ipak, neki materijali zahtevaju štampu na tekstilu sa bojama drugačijeg sastava, ali onda kada se bojenje završi, ne bi smelo postojati nikakvog štetnog uticaja na okolinu.

O tim detaljima renomirane štamparije posebno vode računa jer svi proizvodi dolaze u kontakt sa okolinom i koliko je važno da rezultat bude kvalitetan, toliko je važno i da zadovolji ekološke standarde.

Na ovaj način se štampaju najrazličitiji proizvodi: kecelje, krpice za naočare, ešarpe, šalovi, lente, stolnjaci, torbe i cegeri, peškiri, zastave, promo materijal, odeća…

Razlog je različit, ali je rezultat isti – jasno prenošenje poruke koju predmet nosi, raspoznavanje i različitost u moru onih koji su isti. To je osnovni cilj i klijenta i štamparije koja realizuje posao i ulepšava izgled različitih proizvoda.