Kako organizovati korporativnu žurku?

Korporativna proslava može doneti mnoge benefite vašem poslovanju – ona može osnažiti vezu između vas i saradnika, unaprediti vaš kolegijum, ali i pospešiti dalju produktivnost u radu.

Međutim organizovanje poslovne zabave iziskuje pažljivo planiranje i oko za detalje, što mnogima stvara tenziju.

S tim na umu, za vas smo sastavili listu koraka koje morate pratiti kako bi vaša proslava za partnere i saradnike bila uspešna.

#1 Odaberite adekvatnu lokaciju za održavanje korporativne proslave

Prvi korak u organizaciji korporativne proslave je odabir prave lokacije. Trebalo bi da odaberete mesto koje odgovara vašem budžetu i broju gostiju.

Potrebno je i da odgovorite na pitanje – da li preferirate događaje na otvorenom ili pak smatrate da bi unutrašnja sala bila pogodniji izbor za vaše posebno veče?

Ukoliko želite da organizujete unutrašnju proslavu, možete odabrati restoran, hotel ili konferencijski centar – oni su savršen izbor jer nude dovoljan prostor i svu neophodnu opremu ukoliko želite da vaš događaj bude medijski propraćen.

Ako vaš događaj podrazumeva i tribine ili kratak govor, unutrašnja sala je svakako bolji izbor!

U drugom slučaju, ukoliko više naginjete ka tome da organizujete proslavu na otvorenom, možete odabrati bašte luksuznih hotela ili možda čak zakupiti deo plaže pored reke.

Ovde je akcenat na pejzažu i estetici, te su događaji na otvorenom idealni ukoliko želite da se udaljite od svakodnevne urbane buke i uživate u mirnoj večeri sa kolegama.

Važno je da se pobrinite da je lokacija lako dostupna, kao i da ima dovoljno parking mesta kako bi se gosti sa lakoćom snašli. Takođe, razmislite i o tome da li ćete obezbediti privatan prevoz do udaljene lokacije.

Tek kada imate odgovore na ova pitanja, možemo preći na sledeći korak.

#2 Isplanirajte program – odredite povod za održavanje poslovne zabave

Da li će sam događaj biti koncipiran kao banket ili koktel, da li će biti svečaniji ton ili pak ležerniji vid zabave?

Kada odaberete lokaciju, sledeći korak je svakako planiranje programa.

Planirajte program tako da odgovara vašim ciljevima i budžetu. Možete organizovati muzičke nastupe, plesne performanse, stand-up komediju, kvizove ili neke druge aktivnosti koje će zabaviti vaše goste.

Ukoliko je proslava pokrivena medijima, pobrinite se da program bude interesantan i atraktivan kako biste privukli pažnju lokalnih medijskih kuća.

Pored toga, odgovorite i na sledeće pitanje – da li korporativna proslava namenjena isključivo poslovnim partnerima, ili biste uključili i vaše zaposlene, prijatelje i potencijalne saradnike?

Nakon što ste odabrali lokaciju i planirali program, trebalo bi da pošaljete pozivnice gostima.

Pozivnice treba da budu jasne, precizne i da sadrže sve potrebne informacije o datumu, vremenu i lokaciji proslave. Takođe, možete uključiti dress code, temu i sve druge detalje koje će vaši gosti trebati da znaju, ali i simpatičan citat na kraju.

Važno je da pošaljete pozivnice na vreme kako bi vaši gosti imali dovoljno vremena da se organizuju!

#3 Izaberite hranu i piće za vašu korporativnu proslavu

Hrana i piće su važan deo svake korporativne proslave. Trebalo bi da izaberete hranu i piće koje će odgovarati vašim gostima i koji će biti u skladu sa temom vaše proslave.

Ako organizujete večeru, možete odabrati tradicionalna jela ili nešto egzotičnije. Međutim, ukoliko organizujete koktel, možete ponuditi nesvakidašnje grickalice i pića koja će vaši gosti želeti da piju tokom cele večeri.

Važno je da imate dovoljnu količinu hrane i pića kako bi svi vaši gosti bili zadovoljni. Takođe, uvek napravite alternativne verzije jela, ukoliko je neko od gostiju vegan, vegeterijanac ili možda alergičan na gluten ili slične alergene.

#4 Izaberite adekvatnu muziku – segment bez kojeg će korporativna zabava propasti

Muzika je još jedan važan segment svake korporativne proslave.

Odaberite muziku koja će odgovarati vašim gostima i koja će biti u skladu sa temom vaše proslave.

Možete angažovati DJ-a ili bend, ili čak napraviti plejlistu sa omiljenim pesmama vaših gostiju. Važno je da muzika bude dovoljno glasna da stvori atmosferu, ali ne toliko da ometa razgovore.

#5 Pobrinite se za detalje

Kada ste odabrali lokaciju, planirali program, poslali pozivnice, izabrali hranu i piće i muziku, vreme je da se pobrinete za detalje.

Pobrinite se da imate dovoljno stolova i stolica za sve goste, cveće i dekoraciju koja će odgovarati temi vaše proslave i dovoljno osoblja koje će se brinuti o gostima. Takođe, ne zaboravite da obezbedite dovoljno toaleta i da su svi uređaji (mikrofoni, zvučnici, rasveta) u dobrom stanju.

Organizacija korporativne proslave može biti izazovna, ali ako pažljivo isplanirate svaki korak, možete organizovati uspešnu proslavu koja će oduševiti vaše goste!

Uz dobru organizaciju i koordinaciju, kreiraćete nezaboravno iskustvo za sve vaše zaposlene, saradnike i partnere.

Nadamo se da vam je ovaj blog tekst bio koristan, koliko i zanimljiv, te da smo uslei da vam pružimo dovoljno relevantnih podataka kako biste bez muke organizovali savršenu korporativnu proslavu – Želimo vam puno sreće u tom poduhvatu!