5 najboljih načina da reklamirate svoj posao

Radni sto sa paporom na kom piše marketing strategy

Marketing je jedna od najvažnijih stavki uspešnog poslovanja. Bez dobre reklame, potencijalni kupci neće ni znati da vaša usluga postoji, čime lišavate svoj brend prometa i zarade.

U današnje vreme društvenih mreža i digitalne stvarnosti, načini reklamiranja su se udvostručili, ali i promenili. Mnogi se zato pitaju koji je najbolji način reklamiranja svog biznisa. Treba li ostati pri tradicionalnim metodama oglašavanja ili se pak preusmeriti na onlajn reklamiranje?

Oba ova vida reklamiranja imaju svoje prednosti, te je najbolje rešenje upravo njihova kombinacija. U nastavku teksta saznajte koji su najbolji načini reklamiranja biznisa.

#1 Svetleće reklame – najbolji način da privučete pažnju

Ukoliko mislite da su bilbordi, svetleće reklame i reklamni izlozi stvar prošlosti, varate se. Tradicionalni marekting još uvek je u životu, a dobro isplanirana kombinacija tradicionalnog i digitalnog doneće vam najbolje rezultate.

Ono što je bitno kod ove vrste reklama jeste njihova izrada. Ukoliko želite da vaša reklama bude zapažena, biće vam potrebna kvalitetna izrada upečatljivih svetlećih reklama.

Naime, poenta dobre reklame je da privuče pažnju prolaznika, što ćete uspeti jedino ako ona bude upečatljiva. Kvalitet izrade je takođe bitan, jer ako uložite u kvalitetnu reklamu, ona će dugo trajati.

Zato vam preporučujemo da stupite u saradnju sa profesionalcima, koji će vam ponuditi najbolje idejno rešenje za vašu reklamu i obezbediti kvalitetan način izrade. Konsultujte se sa njima oko dizajna same reklame, ali i materijala od kojih bi trebalo da bude izrađena i mesta na kome bi trebalo da bude postavljena.

Svetleća reklama za Mc Donald's

#2 Brendiranje izloga i vozila – marketing i praktičnost u jednom

Još jedan način da vas potencijalni korisnici zapaze jeste brendiranje izloga i vozila. Kvalitetno brendiran izlog zajedno sa upečatljivom svetlećom reklamom privući će pažnju prolaznika i postići najbolji efekat.

Prilikom izrade ovih reklama koriste se različiti materijali i tehnike, te u dogovoru sa štamparijom možete odabrati onu najbolju za vaše potrebe.

Na primer, možete birati između mat i sjajnih folija, kao i onih transparentnih i netransparentnih. Takozvana one way vision ili rupičasta folija omogućava jasan pogled kroz izlog iz unutrašnjosti prostorije, dok se sa ulice vide samo siluete i konture onoga što se nalazi u prostoriji.

Sa druge strane, peskirne folije zamućuju pogled ka spolja kao i pogled ka unutra. Za koju god da se odlučite, obe ove varijante pružiće vam privatnost i nesmetan prolazak svetlosti u prostoriju.

#3 Prisustvo na društvenim mrežama je ključno u današnje doba

Ukoliko želite da iskoristite sav potencijal koji vam različiti vidovi marketinga pružaju, morate se uključiti i u digitalni marketing, te biti prisutni na društvenim mrežama.

Na ovaj način doprećete do još većeg broja potencijalnih korisnika, poput onih koji bi bili zainteresovani za vaše usluge, ali nisu imali priliku da prođu pored vaše radnje.

Korisnika na društvenim mrežama je mnogo, pa je bitno da vaša reklama ne zaluta među onima koji nisu nimalo zainteresovani za nju. Potrebno je da se prikažete vašoj ciljnoj grupi, odnosno ljudima koji su zapravo zainteresovani za vaše usluge, što ćete postići pametnim vođenjem vaših naloga.

Pogledajte šta vaša konkurencija radi na društvenim mrežama i šta je to što funkcioniše. Postarajte se da ton obraćanja korisnicima bude u skladu sa onim što će rezonovati upravo sa vašom ciljnom grupom. Dajte im informacije o vašim uslugama, fokusirajte se na benefite koje im nudite i zabavite ih, i to sve tonom koji će im odgovarati.

Telefon i tastatura

#4 Vebsajt i SEO optimizacija – budite prvi na Guglu

U digitalnom svetu, prisustvo na društvenim mrežama nije dovoljno. Osim na Instagramu, Fejsbuku i Tik Toku, morate biti prisutni i na Guglu, najvećem internet pretraživaču na svetu.

Međutim, nije dovoljno samo biti tamo, već biti prvi. Naime, jedino ako se vaša internet stranica pojavi među prvim rezultatima pretrage imaćete šanse da izvučete korist od nje.

Kako biste ovo postigli, biće vam potreban kvalitetan sajt i dobra SEO optimizacija. SEO optimizacija odnosi se između ostalog na optimizaciju tekstova na vašem sajtu pomoću ključnih reči, što dovodi do toga da se on pojavi kao prvi rezultat za određenu pretragu.

Takođe, postarajte se da vaš sajt ima dobar dizajn i da funkcioniše kako treba, kako bi korisnicima pružio dobro korisničko iskustvo, takozvani customer experience. Brzina, estetika, preglednosti i lakoća navigacije kroz sajt učiniće ga lakim za korišćenje i rezultirati konverzijom, odnosno kupovinom u internet prodavnici ili stupanjem u kontakt radi usluge.

#5 Reklamni materijal – svakodnevni predmeti koji će povećati vašu popularnost

Iskustvo u marketingu je pokazalo da korisnici osim popusta najviše vole poklone, što besplatni reklamni materijal čini odličnim načinom da im se dodvorite, ali i da reklamirate svoj biznis.

Odličan primer reklamnog materijala su šolje, olovke, kalendari, fascikle, rokovnici, magneti i još mnogo toga. Sve na šta možete staviti logo svog brenda, a što ljudi često koriste odličan je izbor za vaš reklamni materijal.

Svakodnevnim korišćenjem predmeta sa vašim logom nesvesno ćete ući u mozak budućim korisnicima, koji će se prvo vas setiti kada im bude potrebna usluga iz vaše oblasti. Takođe, korišćenjem ovih predmeta u prisustvu drugih osoba one će saznati za vas, pa čak i moći da se raspitaju kod osobe koja koristi taj predmet.

Kombinacijom ovih strategija značajno ćete povećati promet svom biznisu. Nadamo se da vam je naš tekst bio zanimljiv i pozivamo vas da poslušate naše savete!

Kada sve ovo uvrstite u razvoj svog biznisa, bićete spremni da inspirišete druge ljude i napišete knjigu punu citata o uspehu!

Za još sličnih priča posetite naš portal – beseda.rs!